ΤΜΗΜΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ Σ.Σ.Ι

ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΥΡΡΑΚΙΩΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Επιμέλεια και υποστήριξη του ιστολογίου: Απόστολος Ι. Μάκης

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Με μεγάλη συμμετοχή μελών και φίλων του Συνδέσμου πραγματοποιήθηκε η εκδρομή του Σ.Σ.Ι το Σαββατοκύριακο 26 & 27 Νοεμβρίου.

Συνεχίζοντας τις εκδρομές εκπαιδευτικού και ψυχαγωγικού χαρακτήρα που διοργανώνει ανελλιπώς εδώ και πολλά έτη ο Σ.Σ.Ι, πραγματοποίησε διήμερη εκδρομή το Σαββατοκύριακο 26 & 27 Νοεμβρίου 2016   στα Μετέωρα, στην Ελάτη Τρικάλων, στα Τρίκαλα, στο Βόλο και σε χωριά του Πηλίου.

Η εκδρομή ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου 26 Νοεμβρίου όταν όλοι οι εκδρομείς,  επιβιβάστηκαν στα δύο λεωφορεία έχοντας ως σύμμαχο και τον σχετικά καλό καιρό. Αφού διασχίσαμε τις πλαγιές της Πίνδου με τα εντυπωσιακά φθινοπωρινά χρώματα φτάσαμε στην Καλαμπάκα όπου κάναμε ολιγόλεπτη  στάση ενώ στην συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς τα Μετέωρα, όπου επισκεφθήκαμε τη γυναικεία Μονή του Αγίου Στεφάνου. Επόμενη στάση ήταν το πανέμορφο χωριό Ελάτη Τρικάλων του Δήμου Πύλης που είναι κτισμένο μέσα στα έλατα. Εν συνεχεία επισκεφθήκαμε την πόλη των Τρικάλων, με τον όμορφο ποταμό Ληθαίο ,  όπου απολαύσαμε τον καφέ μας . Μετά από διαδρομή δυο περίπου ωρών φθάσαμε το βράδυ στο Βόλο, που ήταν ο τελευταίος προορισμός μας για την πρώτη ημέρα του ταξιδιού μας και όπου διανυκτερεύσαμε.

Η δεύτερη μέρα της εκδρομής περιελάμβανε την επίσκεψη μας στα υπέροχα χωριά του Πηλίου Πορταριά, Μακρυνίτσα, Χανιά και Ζαγορά, ενώ αργά το μεσημέρι επιστρέψαμε στο Βόλο, όπου μείναμε ένα δίωρο περίπου για φαγητό και κατά τις 5.30΄ ξεκινήσαμε το ταξίδι της επιστροφής για τα Γιάννενα. Η διαδρομή, μετά από μια σύντομη στάση κοντά στην Καλαμπάκα, διήρκησε περίπου τέσσερις ώρες. Έτσι το βράδυ της Κυριακής η εκδρομή έφτασε στο τέλος της, αφήνοντας σε όλους μας άριστες εντυπώσεις και ανανεώνοντας το ραντεβού μας για τους επόμενους προορισμούς και τις επόμενες εκδρομές του Συνδέσμου.